midi

Op zoek naar Midi? - Zoek Midi in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Midi
Start een campagne - jouw website over Midi, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Midi > Forum > Algemeen > midifile
  Geert Noppe  61. Geplaatst op 04 augustus 2006 om 11:37 uur     quote nieuw bericht email edit 

Staf,

Heb jij deze ondertussen al ontvangen ? Ik ben er namelijk ook op zoek naar.

mvg

Geert Noppe

QUOTE:
Op 20 november 2005 om 23:30 schreef Staf het volgende:
WIE HEEFT ER DE MIDI FILE VAN NOORDKAAP _ IK HOU VAN U
BEDANKT ALVAST
GROETJES
STAF

Ad  62. Geplaatst op 09 augustus 2006 om 14:57 uur     quote nieuw bericht email edit 

Geachte heer
hiermee wil ik u vragen of u al FRANS BAUER - HEB JE EVEN VOOR MIJ
hebt gevonden zoja zou u die dan ook naar mij willen emailen
midi file
Al vast heel erg bedankt

Glenn  63. Geplaatst op 15 september 2006 om 11:23 uur     quote nieuw bericht email edit 

hi,kan er mij iemand helpen aan de midifile van, frans bauwer Heb je even voor mij ,alvast bedankt voor de moeite ,groetjes glenn

devischglenn@hotmail.com

Chareltje  64. Geplaatst op 29 september 2006 om 19:15 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hoi, ik zoek de midifile van Vicky Leandros met Après-toi.
Wie wil hem delen met mij?
Groetjes Charlie.

Corneill  65. Geplaatst op 06 november 2006 om 17:32 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hoi,
Kan iemand mij helpen aan de midifile (waarom heb jij mij laten staan)
van de heikrekels.
Ik heb geprobeerd hem te kopen via midifile.nl maar dat is niet gelukt.
wel betaald maar niet ontvangen omdat ze een vrij moeilijke vorm van downloaden hebben, dus geld kwijt en geen midifile.
Dus als iemand hem heeft, dan graag.
ik wil ervoor betalen.
groetjes Corneill.

Sepke  66. Geplaatst op 08 november 2006 om 01:36 uur     quote nieuw bericht email edit 

hallo ik ben op zoek naar de midi file van ciske de rat \\\\\\\" ik voel me zo verdomd alleen\\\\\\\"

Sepke  67. Geplaatst op 07 december 2006 om 01:29 uur     quote nieuw bericht email edit 

hallo midi vrienden is er nu echt niemand die de file van ciske de rat alias danny de munck ik voelme zo verdomd alleen voor mij heeft
groetjes sepke /-O /-O /-O /-O /-O

Sepke  68. Geplaatst op 14 januari 2007 om 21:49 uur     quote nieuw bericht email edit 

hallo midifriends

ik ben opzoek naar laat de zon in je hart van willy sommers en van stef ekkel een koffer vol met dromen kan iemannd me hierbij helpen
dank u groetjes

Fritz@wanad..  69. Geplaatst op 15 januari 2007 om 13:23 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo,

Ik zoek voor een bruiloft ook het midi file "Heb je even voor mij" van Frans Bauer.
Kan iemand deze a.u.b. naar mij toesturen?

Groet Frits

fritz@wanadoo.nl

Jean-michel  70. Geplaatst op 08 april 2007 om 09:09 uur     quote nieuw bericht email edit 

Ik zoek een goede midifile van 'Ik heb genoeg aan jou' van M Borsato. Graag mailen, misschien kan ik een andere titel terugsturen die je zoekt.

JM

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar:

Inhoud : Startkabel.nl
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
© 2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy